کاشت مژه کلاسیک یا اکستنشن مژه تار به تار روشی است  که در آن مژه ها به صورت تکی ای روی هر تار مژه قرار می گیرند که طی آن مژه هایشان در عین زیبایی طبیعی به نظر خواهند رسید و برای کسانی که طرفدار مژه های طبیعی و سبک هستند بسیار مناسب است، عمدتا مناسب کسانی است که مژه های کوتاه ولی پر حجم دارند و میخواهند حجم مژه‌های شان پر تر و بلندتر به نظر برسد، برای کارمندان بسیار مناسب است به صورتی که به ندرت کسی متوجه کاشت شان می شود.
در اکستنشن مژه کلاسیک ما قادریم تنها یک تار موی اکستنشن را روی یک موی طبیعی قرار دهیم بنابراین به تعداد مژه های طبیعی مشتری ما می توانیم مژه کار کنیم، حجم مژه های کار شده بستگی به حجم مژه‌های مشتری دارد پس این روش مناسب کسانی نیست که مژه های پر حجم می خواهند در صورتی که مژه های طبیعی زیادی ندارند.

اما به صورت کلی اکستنشن مژه عملیاتی است که در آن طول، ضخامت و حجم مژه های طبیعی را می توان افزایش داد. اکستنشن مژه در انواع مختلف سایز ها، رنگ ها، فر ها و ضخامت ها به کار می شود که میتواند طبیعی و یا فانتزی به نظر برسد. اکستنشن مژه برای کسانی مناسب است که با ریمل و خط چشم نمی‌توانند به ظاهری با مژه های بلند و پرحجم برسند. با به کار بردن تکنیک مناسب و مراقبت درست، مژه های بی نظیر، بدون هیچ آرایشی برای هفته ها و حتی طولانی تر خواهید داشت.

Image

ماندگاری مژه ها می تواند ۶ تا ۷ ماه باشد که به چرخه مژه های طبیعی بستگی دارد و همچنین به نحوه کار روی مژه، نوع پوست و مراقبت های بعد از اکستنشن مژه بستگی دارد.
اکستنشن مژه برای افرادی با پوست چرب یا کسانی که در آشپزخانه یا اتاق های بخار کار می کنند نسبت به بقیه افراد ماندگاری بالایی ندارد، چون چربی، بخار و گرمای زیاد روی چسبندگی چسب به مژه های طبیعی تاثیر می گذارد و باعث ریزش زودهنگام مژه های کاشت شده می شود، که در این صورت به ترمیم زودتر از وقت تعیین شده نیاز دارند.
ترمیم کاشت مژه کلاسیک هر دو تا چهار هفته ضروری است، تا مژه هایی که رشد کرده اند را برداریم و مژه‌های جدید جایگزین شود و جای مژه هایی که طی ماه افتاده اند نیز پر شوند.